دوراهی جدید

توی پست موقتی که قبلا گذاشته بودم و هنوز هم هست (لینک)، با دو تا اتفاق می‌تونستم مواجه بشم .

a= که موفقیت آمیز باشه.

b= که موفقیت آمیز نیست.

 

طبیعتا چندین و چند ماه آرزو داشتم که a برام رخ بده اما به مرور زمان متوجه شدم که احتمال وقوع b خیلی بیشتره. اما این آخر، نمی‌دونم چی شد. یک دفعگی همه چی برعکس شد و درصد وقوع a خیلی بیشتر شده و الان توی این وضعیت هستم که چیزی که چندین و چند ماه آرزوش رو داشتم و براش تلاش کردم و در معرض رسیدن بهش هستم، الان هیچ ارزشی برام نداره. یعنی اینکه شاید اصلا من نتونم از پس اون کار بربیام. شاید نتونم زندگیم رو سر همین قضیه مدیریت کنم و بیشتر بهم لطمه بزنه تا اینکه کمک کننده باشه. 

همه بهم می‌گن که از این اتفاق استقبال کن اما الان خودم شدیدا سر این دوراهی گیر کردم... اینکه سر چیزی که چند ماه آرزوش رو داشتم پایبند بمونم یا نه. که این پایبند موندن ممکنه باعث بشه که به سلامت جسمانیم هم آسیب برسونه. کما اینکه این کار جدید خیلی استرس زا و نسبتا سنگین هست ...

اول اینکه، کار خدا رو میبینی :)

و خوشحالم اون چیزی که دوست داشتی اتفاق افتاده، به این فکر کردی که این سختی ها چقدر موندگار هستن؟ احتمالا اولش فقط برات سخت باشه و احتمال بالا تر از پسش بر میای.

اگه واقعا دوستش داری توی رد کردنش یکم محتاطانه تر عمل کن :)

پاسخ امیر + :
آره انصافا خیلی سخت میتونستم این موقعیت رو تصور کنم ...


بله این هم هست و اگه برم داخل کار می‌تونم بهتر از پسش بربیام ...
 ممنون :)

عجبا :))

اقای جواهری میگن مهمه که به کارت اولا علاقه داشته باشی، دوما استعداد و سوما اون کار برات ارزش و معنایی داشته باشه یعنی به خودت همش نگی: که چی؟!

بنظرم این کمک کننده است گرچه نمیدونم اون aوb چی هستن :دی

پاسخ امیر + :
آره درسته حرف شما. 

علاقه حرف اول رو می‌زنی

a و b دو تا وضعیت هستن که یعنی اون کار انجام می‌شه(a) یا انجام نمی‌شه(b)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی