موقت

من چند ماه قبل می‌دونستم که برای مسیرم دو تا اتفاق می‌تونه رخ بده. مسیری که برای شروع به حرکت کردن در اون نیاز به از دست دادن چیزای دیگه داشتم.

a: که موفقیت آمیز هست.

b: که موفقیت آمیز نیست.

و الان احساس می‌کنم که موقعیت b در حال رخ دادنه. با وجود اینکه قبلا با خودم این رو قبول کردم که موقعیت b احتمال وقوعش هست و بابت این موضوع خیلی ناراحتم و نمی‌دونم چجوری درستش کنم ... :(

 

نیاز داشتم یک جا بنویسمش ...

 این موقعیت های b که آدم رو ناامید می‌کنه ولی خب شما میگین احساس میکنید میخواد رخ بده با وجود اینکه رخ نداده.

بعدم یادتون به  فوتبال جام جهانی بیوفته که اگر امید باشه حتی میشه با پنج دقیقه آخر بازی هم برنده شده :) 

پاسخ امیر + :
احتمال رخ دادنش چیزی نزدیک به ۹۹/۹ درصده و یک جورایی بحث قانون و ایناست که نمی‌شه :) اما خب تأثیراتی هم گذاشتم برای خودم که چند وقت آینده به a منتهی بشه ...

ما آدم ها فقط یک پلن رو طرح میکنیم ولی به قول قدیم ها باید چند تا راه حل تو آستین ات داشته باشی ( یه همچین چیزی😁)

من خودم همیشه تک پلن رفتم به خاطر همین هنوز نتونستم یه سری چیزا رو بپذیرم .. 

البته شاید میتونستم چندین کار رو انجام بدم ولی نهاینش یه چیز بود.

ولی داشتن چندین پلن بهتر از یه پلنه!  

امیدوارم موفق باشید:)

پاسخ امیر + :
آره اشتباه من این بود که اون اول پلن b نداشتم برای کارم ...

و یه خاطره بگم :) 

کلاس اول بودم بین اون همه دانش آموز و بچه های  خانواده پولدار و اینجوری درس بخون اینکار کن... من نمره اول شدم :) 

هیچ وقت یادم نمیره وقتی که اسممو صدا زدن و گفتن تشویق اش کنید:))) 

اون موقع هم کوچولو بودم و خب هیجان انگیز بود:) 

همه مات و مبهوت خب احتمالا انتظار داشتن بچه های خودشون نمره اول بشن 😄

فکر میکردم دنیا به همین قشنگی و سادگیه و بر اساس زحمته

وقتی بزرگ آدم میشه خیلی چیزا رو بهتر میفمهه که فقط تلاش مهم نیست فاکتور های دیگه اثر بیشتری داره 

اما خب اینجوری هم نمیشه که دست روی دست گذاشت بلاخره باید حرکت کرد هر چند کُند..

بلاخره باید مسیری رو انتخاب کرد و طرح ریزی کرد که پیشرفت و به موفقیت رسید.

عملی کردنش سخته ! 

و خب داشتن باور به خود اینجاست که کمک می‌کنه که شما بتونی پلن ات رو چند بخشی کنی و بهش بری.

به قول تو فیلمه فایتینگ✌️ 

پاسخ امیر + :
ولی به نظرم تلاش کردن خیلی مفیده و حتما جوابگو خواهد بود 

اما اعتماد به نفس و عزم و اراده قوی هم لازمه ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی