لیست فیلم‌ها و سریال‌هایی که تا به حال تماشا کرده‌ام (تا آخر بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

سلام سلام

 

به رسم قدیم می‌خوام این سری پست‌ها رو ادامه بدم. یک سری توضیحات هست که اگه خواننده‌ی قدیمی باشین می‌تونین «ادامه‌ی مطلب» رو بزنین اگر هم نه، موارد لازم رو بخونین و بعدش برید سراغ ادامه‌ی مطلب. 

 

این بخش جایی هست که می‌خوام فیلم‌ها و سریال‌هایی که این چند مدت تماشا کردم رو براتون معرفی کنم

سه تا دسته اثر داشتیم. 

شاهکار: فیلم و سریالی که به همه پیشنهاد می‌شه که همه ببینن و اگه نبینن عمرشون بر فناست

خوب: فیلم و سریالی که می‌تونین یک بار ببینینش و یک لبخند گنده بزنید و فراموشش کنید.

ضعیف: از فیلم و سریال خوشم نیومد و به هیچ طریقی باهاش ارتباط نگرفتم


 

 

نکته‌ی اول: همین اول بگم که من هیچ تخصصی در زمینه‌ی سینما ندارم. نقدم افتضاحه و کلا نظری که در رابطه با اثر می‌دم ممکنه درست نباشه و یا غیرحرفه‌ای باشه. به همین جهت لازم می‌دونم که بگم نظرات کاملا شخصی هست و ممکنه طبق سلیقه‌ی عام نباشه (مثلا من نولان رو اصلا به عنوان یک فیلم‌ساز قبول ندارم :دی و پدرخوانده رو هم بعد نیم ساعت تماشا خوابیدم)

 

نکته‌ی دوم: از اونجایی که ممکنه در آینده به این پست برخورد بکنین ذکر این نکته رو لازم می‌دونم که لینک دانلود فیلم و سریالی که اینجا می‌ذارم ممکنه مسدود و فیلتر شده باشه و من هم متأسفانه نمی‌تونم لینک‌ها رو به‌روز‌رسانی کنم و از این بابت عذرخواهم. برای همین از سایت‌هایی که لینک داده می‌شه، اسمشون رو همینجا میارم که در آینده بهشون برخورد کردین کارتون راحت باشه.

برای سایت‌های بدون سانسور:

دیجی موویز

فیلم ۲ مووی

دنیای سریال

برای سایت‌های سانسور شده:

دوستی‌ها

 

شاهکار

۱- مینی سریال After life 2019,2022 (بعد از مرگ)

IMDB:۸/۴

کمدی سیاه

۳ فصل ۶ قسمته و هر قسمت حدود ۳۰ دقیقه

تقریبا همه‌ی اطرافیانم رو با این سریال زخمی کردم. چون بعد از تموم کردنش ذهنم پر بود از کلمات مختلف که نیاز داشتم یک جا تخلیه‌شون بکنم و حدود یک هفته طول کشید تا بتونم اون پست مورد نظر رو بنویسم و داخل ویرگول منتشرش بکنم (کلیک کنید). توضیحات نسبتا طولانی هست و از یک طرف دیگه کمتر کسی سراغ این سریال می‌ره. به هر حال اونجا تمام توضیحات رو دادم. اگه به ژانر کمدی سیاه علاقه‌مند هستین می‌تونین این سریال رو تماشا بکنین.

سریال رو تنهای تنهای تنهای تنها تماشا بکنین چون از عبارات بدی استفاده می‌کنه. صحنه هم داره ولی اونقدر زیاد نیست.

دانلود بدون سانسور

دانلود با سانسور

 

۲- life is beautiful 1997 (زندگی زیباست.)

IMDB: ۸/۶

تاریخی- درام- به زووووور کمدی

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

محصول کشور ایتالیا

فکر کنم تعریف این فیلم رو از جاهای مختلف شنیده باشین. من که نسبت بهش آشنایی نداشتم. فقط یک قسمت کوتاه از فیلمش رو داخل یکی از کانال‌های مربوط به فیلم تماشا کردم. به نظر میومد که کمدی باشه و برام جالب بود که توی اون دوران سخت چجوری تونستن یک اثر کمدی بسازن. برای اینکه به قصه‌ی اصلی داستان برسین باید حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه صبر کنین و بعد از اون متوجه حرف‌های داستان می‌شین. 

این فیلم بر اساس داستان واقعیه و اگه بخوام خلاصه‌ای از این فیلم بگم، اسپویل می‌شه. خلاصه‌ای که داخل سایت‌ها هم نوشته شده تقریبا از وسط فیلم گفتن. 

نمی‌تونم دقیق بگم که فیلم صحنه‌ی خاصی داشت یا نه. اما اگه می‌خواید اطمینان حاصل کنین، می‌تونین فیلم رو سانسور شده تماشا کنین. 

دانلود بدون سانسور

دانلود با سانسور

 

۳- مینی‌ سریال Fleabag (فلیبگ، اسم شخصیت اصلی داستان)

IMDB: ۸/۷

کمدی سیاه

محصول کشور انگلستان

(فعلا) دو فصل ۶ قسمته که هر قسمت شامل ۳۰ دقیقه است.

بالاخره بعد از حدود یک سال وقفه تونستم فلیبگ رو به صورت کامل تماشا کنم. یک مینی سریال در ژانر درام و کمدی سیاه که به زندگی یک زن در جامعه‌ی مدرن در انگلیس میپردازه. چیزی که برام فلیبگ رو خاص میکنه، اون نگاه‌های خاصش به دوربینه. حرفایی که به مخاطب میزنه. وقتی می‌خنده ولی وقتی به دوربین نگاه می‌کنه متوجه میشیم که خنده‌اش واقعی و از ته دل نیست. در کل سریال خاصی بود. فقط انتظارم همچین پایانی نبود و فکر میکردم فصل سومی هم باید می‌داشت که فعلا تصمیمی برای ساختش گرفته نشده.

این سریال رو هم باید تنهای تنهای تنهای تنها بشینید تماشا بکنید و یک عده هم برچسب «فمنیست» به این سریال زدن که من در این مورد هیچ قضاوتی انجام نمی‌دم.

در حال حاضر نتونستم لینکی برای دانلود این سریال پیدا بکنم. این لینک‌ها رو امتحان کنین. نمی‌دونم سانسور شده هستن یا نه. لینک ۱ ... لینک ۲ ... لینک ۳

 

۴-انیمیشن کوتاه If anything happens I love you 2021 (اگه هر اتفاقی افتاد، دوستتون دارم)

IMDB:۷/۹

۱۲ دقیقه

درام

برنده‌ی بهترین انیمیشن کوتاه سال ۲۰۲۱

داستان یک زوج رو بعد از دست دادن دخترشون رو روایت می‌کنه و طریقه‌ی سوگواری‌شون. 

داستان غم‌انگیزی داشت و از موزیک‌ها و آرت استایلش خیلی شدید خوشم اومد. تم تقریبا تیره‌ای که داشت و فرزندی که رنگ روشن داشت و نماد زندگی دوباره و امید به آینده بود. در کل همه چی مناسب و عالی بود و برای همین برای من توی دسته‌ی شاهکار قرار می‌گیره.

دو سه تا بوس بیشتر نداره. اگه مشکل دارید این لینک سانسور شده هست و اگه مشکلی ندارید، این لینک رو امتحان کنید.

 

۵- سینمایی The greatest showman (بزرگترین شومن)

IMDB: ۷/۵

به شدت موزیکال، یک کوچولو عاشقانه

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

 

«شرافتمندانه‌ترین هنر آن است که دیگران را خوشحال کند»

-تیلور بارنوم

همین جمله کل فیلم رو خلاصه می‌کنه. فیلمی سراسر خوشحالی و شادی با آهنگ‌های الهام برانگیز. به طوریکه بعد از چند ماهی که فیلمش رو تماشا کردم، همچنان آهنگ‌هاش رو گوش می‌کنم و برام قدیمی نمی‌شه. فکر کنم این فیلم برای اینکه انرژی‌ بگیریم خوب باشه. اینکه حالمون خوب بشه. هر چند که موزیکاله اما برای کسانی که طرفدار موزیکال نیستن و حتی از موزیکال بدشون میاد (مثل من) می‌تونه جذاب باشه. آهنگ‌هاش هم داخل america got talent و britain got talent خونده شده و می‌تونم براتون حتی لینک‌های یوتیوبش رو ارسال کنم. به قدری که قشنگ و تأثیر برانگیزه. به نظرم این فرصت رو برای تماشا کردن یک اثر زیبا از دست ندید. اگه این روزا با ناراحتی دست و پنجه نرم می‌کنی the greatest showman شاید همون چیزی باشه که این روزا برای تماشا بهش نیاز داشته باشی.

این فیلم داستان تیلور بارنوم از دوران کودکی و آرزوش و به چالش‌هاش برای رسیدن بهش رو نشون می‌ده و فکر می‌کنم بر اساس داستان واقعی باشه. شخصیت‌ها هم همگی بر اساس داستان واقعی هستن و مثل اینکه واقعا وجود داشتن. اولش خودم تعجب کردم ولی عکساشون هست.

 

این هم اجرای زنده الهام گرفته از یکی از آهنگ‌های داخل فیلمه. (لینک) (لینک یوتیوب)

این هم اجرای دوم که خود خواننده میاد و در برنامه‌ی زنده اجرا می‌کنه (لینک) (لینک یوتیوب)

و البته در برنامه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

برای دانلود به صورت سانسور نشده (کلیک کنید) و سانسور شده (اینجا رو کلیک کنید)

 

خوب:

۶-  13lives 

۱۳ زندگی

IMDB: ۷/۸

درام، عملیات نجات، حالت مستندی 

محصول مشترک کشورهای آمریکا و تایلند

۲ ساعت و ۲۷ دقیقه

بر اساس داستان واقعی

اول از همه اینکه تعریفش رو داخل سایت زومجی خونده بودم و بعدش رفتم سراغ تماشای فیلم. 

فیلم داستان یکی از سخت‌ترین عملیات‌های نجات رو نشون می‌ده. در سال ۲۰۱۸ و تایلند، جایی که ۱۳ نفر (شامل ۱ معلم و ۱۲ دانش‌آموز) در غار توسط آب احاطه می‌شن و به واسطه‌ی یک اتحاد جهانی، عملیاتی برای نجاتشون تدارک دیده می‌شه و تلاش هر کسی به یک طریقی برای نجات افراد به شدت جالب توجه هست و ایده‌ای که برای نجاتشون هم داده می‌شه خیلی جالبه. در کل اصلا وقتی به اون شرایط فکر می‌کنم و می‌بینم که این عملیات چجوری انجام شده برگام می‌ریزه. تصورش خیلی سخته برام. فیلم رو تماشا کنین متوجهش می‌شین که چقدر سخت و عجیب و غریب بوده. 

فیلم توی بازسازی صحنه‌ها و نشون دادن استرس و اضطراب و بازتاب اون به مخاطب به شدت عالی کار می‌کنه اما از لحاظ داستانی ممکنه که یک مقدار خسته کننده به نظر برسه. 

این فیلم رو می‌تونید بشینید و با خانواده تماشا بکنید و لذت ببرید. این هم لینک برای دوبله (کلیک کنید) و البته با زیرنویس (کلیک کنید)

+ داخل کامنت‌های دیجی موویز هم یک مستند در رابطه با همین واقعه معرفی شده که لینک دانلودش رو اینجا می‌ذارم. اگه خواستید بعد از تماشای فیلم به تماشای مستندش بپردازین می‌تونه اطلاعاتتون رو کامل کنه.(کلیک کنید)

 

۷- انیمیشن puss in boots: The last wish ( گربه‌ی چکمه پوش)

IMDB: ۷/۹

انیمیشن 

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

به نظرم بهترین انیمیشنی که امسال می‌تونست ساخته بشه همین بود. نسخه‌ی دوم گربه‌ی چکمه پوش که استقبال خیلی زیادی هم روبه‌رو شد.

داخل این انیمیشن گربه‌ی چکمه پوش بعد از ماجراجویی‌های فراوانی که داشته و در آخرین زندگی‌اش متوجه این میشه که ستاره‌ای هست که می‌شه باهاش آرزویی کرد و اون آرزو برآورده بشه و برای به دست آوردن اون آرزو و برگردوندن جون‌های قبلیش به یک سفر ماجراجویی و خطرناک می‌ره

یک کارکتر هم داره که گرگه و اون هم خیلی خفنه. یعنی شخصیتش رو خیلی قشنگ ساختن و صداگذاری کردن. 

برای دانلود لینک رو کلیک کنید.

+ این رو هم بگم که پاندای کونگ فو کار ۴ و شرک ۵ هم ساختشون تأیید شده!

 

۸- All quite on the western front 2021 (هیچ خبری در جبهه‌های غرب نیست)

IMDB: ۷/۸

ضدجنگ

محصول کشور آلمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

چند ماه قبل از اینکه خود فیلم پخش بشه، تریلرش رو تماشا کرده بودم. فکر می‌کردم با یک فیلمی مثل ۱۹۱۷ روبه‌رو هستم که خود جنگ رو نشون می‌ده و یک داستانی که بینش رخ می‌ده. اما تقریبا اینطوری نبود. داخل این فیلم داستان خیلی خاصی رو نشون نمی‌ده. یعنی نشون می‌ده‌ها، ولی تمرکز اصلی فیلم روی یک چیز دیگه هست. اینکه جنگ چقدر بیخوده و چه همه نفر سر چند متر خاک با همدیگه خون و خونریزی راه انداختن ...

این فیلم نسخه‌ی بازسازی شده‌اش در سال ۱۹۳۰ هست که صحنه‌های جنگ رو به زیبا‌ترین حالت ممکن نشون می‌ده. تیر اندازی‌ها و کلا فضاسازی جنگ که از همون اول فیلم رو تماشا بکنید، متوجه این موضوع می‌شید. 

به نظر می‌رسه که این فیلم بتونه حداقل جایزه‌ی بهترین اسکار خارجی زبان امسال رو بگیره. اما از نظر من یک فیلم صرفا خوب هست. به همون دلیلی که گفتم، داستان تأثیر گذاری نداره(از نظر من).

از لحاظ سانسور هم یک کوچولو به اون موضوعات می‌پردازه و بهتره تنهایی تماشا کنین. (سانسور شده - بدون سانسور)

 

۹- Mrs.Harris goes to Paris 2022 ( خانوم هریس به پاریس می‌رود): رویات رو دنبال کن

IMDB:۷/۱

درام

محصول کشور انگلیس

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

خلاصه: در سال ۱۹۵۰ خانوم هریس از لندن در سن ۵۰ سالگی شیفته‌ی لباسی می‌شود و قصد دارد برای خرید آن به پاریس برود

فوق‌العاده فیلم حال خوب کنی هست. از اونایی که می‌شینی برای تماشا کردنش و آخرش یک لبخند گنده میاد روی لبات. اگه مثل من از اروپا و بافت اون موقع شهرهاش لذت می‌بری و پوشش اونا رو دوست داری، این فیلم می‌تونه برات جذاب‌تر هم باشه!

سانسور هم تا جایی که یادم میاد چیزی نداشت اما خب احتیاط کنید دیگه :دی (لینک بدون سانسور)

 

۱۰- Broker 2022 (دلال)

IMDB:۷/۱ 

درام

محصول کشور کره‌ی جنوبی

«ممنون از اینکه به دنیا اومدی»

جمله‌ای که به نظرم همه‌ی ما آدم‌ها نیاز داریم که از سمت افراد دیگه حداقل برای یک بار بشنویم و چه بهتر که اون افراد پدر و مادرمون باشن. به هر حال هر کدوم از ما سزاوار این هستیم که یک بار مورد قدردانی قرار بگیریم. حتی برای کارهای کوچیک. 

کوریدا، کارگردان این فیلم، به مانند آثار قبلی‌اش دست به ارتباط‌های بین اعضای خانواده می‌پردازه. 

این فیلم، داستان مادری رو روایت می‌کنه که نوزادش رو توسط چند دلال به خانواده‌ای بسپره تا از سلامت آینده‌ی اون اطمینان داشته باشه.

دلال، نشون می‌ده که ممکنه که زن و یا مردی سزاوار این نیست که مادر و یا پدر خوبی باشه، اما هر بچه‌ای سزاوار اینه که از شرایط خوبی برای بزرگ شدن برخوردار باشه. همچنین از داخل فیلم می‌تونیم برداشت کنیم که هر کسی که بچه‌اش رو به یتیم‌خونه می‌فرسته، حتما دلیلی داشته و نباید برای این کارش سرزنش بشه.

و اینکه قبل از تماشای فیلم هم به نظرم بدونین که داخل کره یک سری باکس‌هایی در بین خیابون‌ها وجود داره که افرادی که فکر می‌کنن نمی‌تونن از فرزندشون نگه‌داری کنن، اون رو داخل این باکس‌ها قرار می‌دن. بهش می‌گن baby box

این قسمت از فیلمش هم به نظرم جزو قشنگ‌ترین صحنه‌هایی بود که بین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ تماشا کردم‌.

 

 

فیلم چیز خاصی برای سانسور نداره. فقط صدای غذا خوردن دو تا پلیس زن برام خیلی رو مخ بود.(لینک)

 

۱۱- انیمیشن 2022 luck (شانس)

IMDB: ۶/۴

انیمیشن محصول کشور آمریکا و اسپانیا

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

فرض کنین دنیایی داشته باشیم از جنس خوش شانسی و بد شانسی. باید خیلی جذاب باشه نه؟ این انیمیشن هم دقیقا به همین دنیا می‌پردازه. داستان دختر یتیمی رو روایت می‌کنه که به شدت بدشانسه (احتمالا یک رگه‌اش ایرانیه :دی) و بعد از یک سری اتفاقات وارد دنیای شانس می‌شه و ...

خودتون بقیه‌اش رو ببینین. 

علی رغم اینکه از خیلی از انیمیشن‌های امسال خوشم نیومد. ولی این انیمیشن به دلم نشست و باهاش کیف کردم. در کل خوب بود و می‌تونید با بچه‌ها بشینید و تماشا بکنید :) (لینک برای دانلود دوبله شده و سانسور شده)

 

از آثار خوب دیگه‌ای که امسال دیدم سریال wednesday بود. اما خب اینقدر که همه جا ازش تعریف شده که دیگه من تعریفی ازش نمی‌کنم. این لینک هم برای دانلودش (کلیک کنید)

 

ضعیف:

۱۲- Desicion to leave (تصمیم به ترک کردن)

IMDB: ۷/۳

خیلیییییی گنگ، جنایی

محصول کشور کره‌ی جنوبی

۲ ساعت ۱۸ دقیقه

من اصلا داستان فیلم رو متوجه نشدم. یعنی هر چی سعی کردم بفهمم اما هیچ چیزی رو متوجه نشدم و خیلی تو ذوقم خورد. برای این فیلم خیلی هیجان داشتم. چون کارگردانش خیلی فیلم‌های باحالی ساخته. اما این یکی حقیقتا برای من خوب نبود. البته که نظر شخصی من هست و مثل اینکه اونایی که اهل سینما هستن با این فیلم خیلی حال کردن پس می‌تونین نظر بنده رو خیلی در نظر نگیرین خودتون تماشا بکنیدش.

داستانش رو متوجه نشدم. از من خلاصه‌اش رو نخواید :) اما فیلم‌برداریش خیلی خوب بود. مثلا یک حالت دوربین داشت که از داخل گوشی شخصیت رو نشون می‌داد. 

لینک بدون سانسور (کلیک کنید)

 

۱۳-  Close 2022 (نزدیک)

IMDB:۷/۹

درام

محصول کشور بلژیک

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

ماجرای دو تا رفیق جون جونی رو نشون می‌ده که با رفتن به یک مدرسه و حرف‌های دیگران رابطه‌شون با همدیگه به مرور کم و کمتر می‌شه و همین منجر به اتفاقات بدی می‌شه و ...

نظرات کاربرا رو می‌خوندم. موضوع اصلی فیلم در رابطه با «همجنسگرا هراسی» بود. اما خب به نظرم این یک دوستی عادی بود فقط یک مقدار بیش از حد صمیمی بودن مثلا روی همدیگه دراز می‌کشیدن و ... 

فیلم اون بار درامی که باید رو نداشت. (شاید هم هدف کارگردان این نبود) اما خب بحث و دغدغه‌ی اصلی رو خیلی قشنگ بیرون نکشید. اینکه هر کدوم از ما ممکنه باعث و بانی کمرنگ شدن یک دوستی باشیم، هدف کارگردان بود اما می‌تونست خیلی بهتر و واضح‌تر این موضوع رو بیان کنه. 

برای دانلود می‌تونید اینجا رو کلیک کنید.

 

۱۴- Alcarras 2022 

IMDB:۷/۱

مستند طور، شاید درام

محصول کشور اسپانیا

۲ ساعت

آلکاراس اسم روستایی در کشور اسپانیاست. جایی که تنها باغ خانواده‌ای قراره توسط صاحب اصلی اون فروخته بشه ... 

هیچ داستانی نداشت. صرفا آشنایی با یک خانواده بود و نکته‌ی جالب اینه که ۹۰ درصد بازیگرای فیلم هم از خود همون روستا بودن و اولین تجربه‌ی بازیگریشون بود. خدا بهشون شانس بده. یکی بیاد این طرف از من هم فیلم‌برداری کنه :/

برای دانلود هم اینجا رو کلیک کنید.

 


 

خب خب خب لیست‌ فیلم‌های این مدت هم تموم شد. براش تقریبا زمان زیادی رو گذاشتم. آخراش هم طبق معمول خسته شدم. 

از فیلم‌های سال ۲۰۲۲ هم این فیلم‌ها تعریفشون رو شنیدم اما تماشا نکردم. لینک‌های بدون سانسورشون رو همینجا می‌ذارم.

babylon - bullet train - triangle of sadness - the menu

امیدوارم لذت برده باشید.

همیشه از لیستایی که میذارین من اغلب فقط انیمیشن هاشو  دیدم :دی

چون پیگیر بروز ترین انیمیشن های سینمایی ام XD 

شخصا از اون قسمتای اکشن گربه چکمه پوش که یهو حالت دو بعدی میگرفت خوشم نیومد

و رو گرگه کراش زدم :دی خصوصا سوت اش XD

 

تصمیم به ترک کردن رو هم فکر میکنم دیده باشم و به نظر منم بیخود ترین فیلمی بود که میشد دید /: سر و تهش معلوم نبود

پاسخ امیر + :
😅😅 ولی فکر کنم اهل انیمه‌ی سینمایی باشین.

هر سال هم شاید ۵ ۶ تا انیمیشن بیشتر نمیاد :)

قسمت اکشن بستگی داره. من توی خانواده‌ی میشل‌ها در برابر ماشین‌ها دوستش داشتم. یا حتی توی مرد عنکبوتی ... اینجا هم بله یک مقدار اذیتم می‌کرد ...
سوتش خیلی خوبه :دی

پس شما هم با من در رابطه با این فیلم موافق هستین :)

مرسی از معرفی‌ها. تقریبا هیچ‌کدوم رو ندیدم و چند تایی‌شون رفتن تو لیست دانلود :)

the meu رو دیدم؛ احتمالا جزو دسته‌بندی آثار خوب شما میاد. داستانش جذاب بود ولی پایانش برای من نه.

پاسخ امیر + :
برای شما مورد دومی رو پیشنهاد می‌کنم فکر می‌کنم خوشتون بیاد. 

life is beautiful
و گربه‌ی چکمه‌پوش

می‌گفتن که یک مدل فیلم استعاری هست و مثل فیلم platform پر از نماد و مفهومه. دانلودش کردم احتمالا به زودی تماشا می‌کنمش.

از این لیست ونزدی رو دیدم

اونقدرا که میگفتن و تعریف میکردن به نظرم خفن نبود، از دیدنش لذت هم نبردم. جذابیت خاصی برام نداشت

پاسخ امیر + :
برای من جالب بود. البته که با آثار فانتزی خیلی رابطه‌ی خوبی ندارم ولی خب بازم خوب بود. 


فلیبگ رو به نظرم ببینید :)

یه زمانی  رو مود انیمه بودم الان نمیرسم ...

انیمیشن هام دوبله شده با برادر کوچیکم میبینم ولی انیمه رو باید زبان اصلی ببینم واسه همین موقعیتش پیش نمیاد .

 

یه سری انیمیشنا هستن خیلی تو اینستا تبلیغ میشن مثل همین گربه چکمه پوش و اینا

 یه سریا خیلی تو رسانه ها معروف نمیشن ولی اونا رم میشینم میبینم

اتفاقا بد هم نیستن .

پاسخ امیر + :
اوهوم درسته


خب اینایی که خیلی تیلیغ نمی‌شه رو هم شما معرفی می‌کنین؟ من با کمبود انیمیشن روبه‌رو شدم :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی