کویر بیان :)

قبلا که بیشتر داخل بیان بودم همیشه این سوال رو داشتم که چجوری افرادی که سنشون بیشتر هست خیلی خیلی کمتر به وبلاگ سر می‌زنن و سرشون به زندگی‌شون گرمه. مگه میشه؟ مگه داریم؟

الان که سنم بیشتر شده متوجه شدم که بله میشه و بله داریم :)

انقدر سرم شلوغ شده که اصلا وقت کافی برای استراحت دادن به ذهنم ندارم که حتی بخوام چیزی بنویسم. آخرین چیزی که در دفتر خاطراتم نوشتم مربوط به روز اول عید هست که اون رو هم از بس بی‌حوصله بودم نصفه نیمه رها کردم و قبل از اون رو اصلا یادم نیست که چه زمانی سراغ دفتر خاطراتم رفتم ...

از یک طرف دیگه وبلاگ‌هایی که در لیست دنبال شده‌هام هستن هم خیلی دیر به دیر آپدیت می‌دن و خیلی پستی نمی‌نویسن. حالا شاید من خیلی با وبلاگ‌نویس‌های فعال فعلی ارتباطی ندارم ولی احساس می‌کنم که داخل یک کویر حضور دارم :)

خلاصه که عجب :)!

وبلاگ؟! آدم داریم اونقدر سرگرم زندگیشه.. مرگ رو فراموش کرده! وبلاگ؟! 

پاسخ امیر + :
بله کاملا درسته متأسفانه ...

بیان یه رودخانه بزرگ بود که با گذشتن از پستی ها و بلندها و شاخه شاخه شدن، تبدیل شده به یه رود باریک و نحیف. ما هم که از این رود نحیف نمی تونیم دل بکنیم. :)

پاسخ امیر + :
واقعا نمی‌شه دل کند ...

(:

پاسخ امیر + :
لبخندی که کلی معنا داره :)

آره همیشه خدا این سوالم بود و با خودم میگم خیلی لوسن و بدن که نمیان یعنی دلشون تنگ نمیشه؟ 

دلشون تنگ نمیشه دوباره حرف بزنیم بخندیم و پست بذارن؟ 

حالا خودم ..

گاهی اصلا دلم نمی‌خواد پست بذارم گاهی میگم خب بیام از چی بگم؟ تکراری..

گاهی میگم بذار سانسور کنم یا نه اصلا اینا بگم که چی بشه ولی گاهی کار خودمو میکنم.

آره سرمون شلوغ شده و بی ذوق ..

پاسخ امیر + :
منم همینطوری شدم متأسفانه :(


میام پست بنویسم بعد متوجه می‌شم که چیزی برای ارائه ندارم ...

سلام.سلام.سلام

به نظرم همون نصفه نیمه های عیدتون خیلی خوب باشه اگه منتشرش کنید👌

همین ها میشه نور امیدی برای این تک درختهای انتهای کویر...

پاسخ امیر + :
سلام

اون نوشته های خیلی شخصی‌ان قابلیت بازگو کردن داخل وبلاگ رو ندارن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی