من و کلاس

کل دانش‌آموزای کلاس سر یک سری موضوعاتی که حق دارن و تقصیر مدرسه است ناراحتن. عصبانی‌ان. اما فکر می‌کنن که من تمام مقصر این اتفاقاتم و روز یکشنبه یکی از دانش‌آموزا اومد داخل خصوصیم و چند تا پیام صوتی ارسال کرد و با من با لفظ «تو» صحبت می‌کرد. 

بهم گفت :« از سگ کمتری» ... «دیگه دوست ندارم بیای مدرسه» ... «خرس گنده». 

پیام‌های صوتی رو برای مدیر و معاونم فرستادم. نمی‌دونم قراره چه اتفاقی بیفته. اصلا مدیر و معاونم از من حمایت می‌کنن یا نه. 

هیچ کدوم رو نمی‌دونم ... 

فقط اینکه امسال به عنوان اولین سال تدریسم واقعا دارم چالش‌های خیلی سختی رو تجربه می‌کنم...

به خیر بگذره

شما به دانش آموزهاتون هیچ توضیحی ندادید؟

پاسخ امیر + :
نه هنوز :)

سلام

دعوت میکنم بعضی از خاطرات و چالش هایی که در مدرسه دارید رو در شبکه اجتماعی ویترین نیز به اشتراک بگذارید

با سپاس

دانش اموزه بهت گفته از سگ کمتری ؟واو چقد شجاع شدن جلل الخالق 

پاسخ امیر + :
بلی بلی ... واقعا جلل الخالق :)

واقعا از صمیم قلب متاسف شدم برای همچین تجربه ای.

نمیدونم چ احساسی تجربه کردید .

ولی اینو کامل درک میکنم که برای اکثر بچه ها ابدا این نیاز به احترام دیده نمیشه!

وقتهایی هم فکر میکنم شاید نسل ما خیلی زیادی مبادی آداب الکی بوده:/

پاسخ امیر + :
اوه این اتفاق که دی ماه رخ داد، اصلا یادم رفته بود 😅


اون موقع این احساس برام خیلی عجیب بود. چون تا حالا این مدل بی احترامی رو از دانش آموزی به معلمش ندیدم. 
و آره خیلی سخت بود. خیلی خیلی سخت و تلخ بود برام.
فقط دو روز سر حرفاش ناراحت بودم و نمی‌تونستم کاری انجام بدم. 

نسل جدید دیگه غیر قابل کنترل هستن. یعنی شما قدرتت در برابرشون هر روز و هر سال کمتر می شه ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی