روز نمی‌دونم چندم

اول بگم که کامنت‌ها رو خوندم ولی باور کنین حتی نمی‌تونم به این فکر کنم که چه پاسخی بدم. فقط ممنون از اینکه می‌خونید. سرم خیلی شلوغه ...

.

+ شما جات رو عوض کن.

- نمی‌خوام 

+ هن؟

خلاصه‌ای از روند این روزهام. یعنی هر جابه‌جایی‌ای که بخوام داخل کلاس داشته باشم باید یک دور بیام و صحبت بکنم و پند و نصیحت بکنم که دانش آموزا بخوان جاشون رو عوض کنن. انقدر که دانش‌آموزا پررو بار اومدن. قشنگ روی حرف من می‌ایستن :/ 

.

یک اشتباهی که داشتم این بود که روزهای ابتدایی دانش آموزان رو به دفتر می‌بردم چون واقعا با اهرم‌ فشارهای این مدرسه آشنایی نداشتم و بعدش متوجه شدم که دفتر از این کارم ناراضی هست که هیچ، کار خاصی هم برای از بین بردن بی نظمی دانش‌آموزان نمی‌تونه انجام بده :)‌ 

خلاصه که فقط خودم هستم و خودم تا بتونم مسائل کلاس رو داخل خود کلاس حل بکنم ... اما متأسفانه هندل کردن ۳۸ تا دانش‌آموز با پایه‌ی ضعیف و بی‌نظمی‌هاشون یک مقدار سخته. 

.

متوجه شدم که اگه دانش‌آموزان رو مشغول نگه دارم، راحت‌تر می‌تونم کنترل کلاس رو داشته باشم. اما خب با چه کارایی می‌تونم اونا رو مشغول کنم؟

فکر کنم یک بسته کوییز همیشه باید همراهم باشه که هر موقع وقت کلاس خالی بود بتونم ازشون کوییز بگیرم. 

.

دانش آموزا فهمیدن که سنم کمه. اولین حدس‌هایی که زدن بین ۲۰ تا ۲۳ سال بود. رد کردم. گفتن ۳۰ گفتم نزدیک شدین :دی. فعلا با قدرت ریش تونستم سن خودم رو بیشتر نشون بدم اما متأسفانه وقتی بخوام حرف بزنم، خود صدام باعث می‌شه که جوون‌تر دیده بشم :دی.

اینکه میگی ریش داری یه قطعه کمکیه. اینو میذارم کنار آخرین صدایی که ازت شنیدم. یه روز دیدی تو خیابون پیدات کردم :دی

پاسخ امیر + :
صدام رو یادته مگه؟ :)

خوبه کم کم اطلاعات پیدا کن مثل قطعه‌های پازل می‌مونه :)

وای واقعا ریش کمک میکنه، داداش من دهم هست ولی کسی میبینه فکر میکنه ۲۰ رد کرده باشه!

پاسخ امیر + :
بله واقعا ریش یک روش سریع برای افزایش سنه :)

حالا باز برا تو خوبه مقطع ابتدایی، من دبیرستان دیگه واقعاً دارم دیوونه میشم از این دانش آموزان پرو، 

دقیقاً اصلا نه تنهامعلم، مدرسه و اداره هم نمی‌تونه کاری کنه، دست معلما بسته هست :) 

دقیقاً ریش نداشته باشه طرف مشکلات حداقل 2 برابره :/

پاسخ امیر + :
دبیرستان تقریبا هیچ ابزاری برای کنترل دانش‌آموز وجود نداره. خصوصا روستا و حاشیه شهر ...

فقط می ‌دونم که هم زبونی با دانش‌آموزا خیلی جواب می‌ده که کار راحتی هم نیست ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی