روز پنجم

۱- دانش آموزا بعضی وقتا داخل کلاس سوت می‌زنن. باید یک روشی برای کنترل این موضوع پیدا بکنم. چون اگه برای این مورد اقدام جدی انجام ندم کنترل کلاس کم کم از دستم می‌ره.

 

۲- سر کلاس هدیه‌های آسمانی یکی از بچه‌ها پرسید که «خدا چجوری به وجود اومده؟». ترسی که داشتم به واقعیت پیوست :)) بهشون گفتم تکلیف جلسه‌ی بعدشونه تا اینکه بتونم یک راه حل برای جواب دادن یا پیچوندنش پیدا بکنم. به هر حال باز برای بعدش می‌ترسم چون احساس می‌کنم که دانش آموزان از خانواده‌های مذهبی‌ای باشن و سر این مسائل به چالش نخوریم ...

 

۳- دو سه تا مسئله‌ی دیگه هم به وجود اومده که اونا رو هم باید به یک شکلی پیگیری کنم. 

به نظرم اون صدای سوت با یه داد بلند اما ابهت دار حل میشه، یا تهدید به حضور اولیای دانش آموز یا نمره کم کردن :|

البته به حرفای من اصن گوش نکن.. من چیزی از تعلیم و تربیت نمیدونم😂🤦‍♂️

بهش بگو بچه بشین سرجات درستو بخون، تورو چه به این سوالا؟ 😂

پاسخ امیر + :
با این چیزا درست نمی‌شه :)

باید بهش مسئولیت داد فکر کنم. 

:دی

درستش می‌کنم :)

برای سوت میشه مسابقه سوت زنی برگزار کنید در یک زمان مشخص، ببینم کی واقعا میتونه سوت بزنه و مهارت داره، اینطوری شاید بلحاظ روانی تخلیه بشن.

 

در مورد بوجود اومدن خدا هم در کتاب های فلسفی مطالب خوبی هست که هم برای غیرمذهبی ها قانع کننده است هم برای مذهبی ها

پاسخ امیر + :
از پیشنهادتون یک چیزی الهام گرفتم اینکه میشه بهش مسئولیت داد . فکر خوبی بود.


یک سری منابع خوندم. خیلی توضیحات قانع کننده نبود. می‌خوام سعی کنم خودشون به این درک برسن که خدا وجود داره یا نه

خیلی هم عالی 👌

قطعا تصمیم خودتون عالیترین تصمیمه

پاسخ امیر + :
ممنونم :)

وای خدایا واقعا موقعیتهای ترسناکیه 

 

سوت و مسئولیت؟! چطوری؟ 

 

برای جلسه بعد چی گفتن حالا؟ :دی

پاسخ امیر + :
برای سوت به دانش‌آموز گفتم که داور مسابقه فوتبال بشه و اونجا سوت بزنه. 

داخل کلاس هم یک مقدار ازش استفاده کردم. برای یک سری مسابقه‌ی بین کلاسی که زمان شروع رو سوت بزنه اما خب دیدم دو سه نفر دیگه هم سوت می‌زنن و برای همین باید یک راه حل دیگه داشته باشم. 


جلسه‌ی بعد فرداست. می‌خوام سعی کنم کلا به این مسئله نپردازیم. چون توضیح دادنش برای یک دانش آموز کلاس چهارمی سخته. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی