چالش دستخط (۲) - فعلا ثابت

درود 

بعد مدتی کوتاه اومدم پست بذارم و یک چالش رو اینجا با همدیگه شروع کنیم.

سال قبل یکی از کاربران چالشی رو برگزار کردن به اسم «دستخط» که منبع چالش رو می‌تونین در این لینک ببینید (که البته پستشون رو رمز دار کردن👨‍🦯) و حالا می‌خوام چالش دوم دستخط رو اینجا شروع بکنم. 

چالش قبلی این شکلی بود که فرد باید ازدستخط خودش عکس می‌گرفت و در بستر وبلاگ آپلود می‌کرد.

این چالش هم مثل چالش قبلی هست منتها فرقی که داره اینه که شما باید با دست غیر تخصصی‌تون متن رو بنویسین و از متنی که نوشتین عکس بگیرین و داخل وبلاگتون آپلود کنین.

یعنی:

۱- اگه دست تخصصی‌ شما در نوشتن دست راستتون هست باید در چالش با دست چپتون متنی رو بنویسین. 

۲- اگه دست تخصصی‌ شما در نوشتن دست چپتون هست باید در چالش با دست راستتون متنی رو بنویسین. 

به عنوان مثال، من که چپ دست هستم باید در این چالش متن مورد نظرم رو با دست راستم بنویسم.

انتخاب متن آزاده ولی اگه غیر فارسی می‌نویسید ترجمه‌ی متن رو هم در وبلاگتون لحاظ کنین :)

صرفا پیشنهاد: برای اینکه چالش برای شما چالش‌ بر انگیزتر(!) هم باشه می‌تونین با خودکار متن رو بنویسین یا روی یک کاغذ بدون خط این چالش رو انجام بدین. می‌تونین کار‌های مختلف دیگه هم انجام بدین و بسته به سلیقه‌ی خودتون کارتون رو ارسال کنین.

 

پ.ن: هدف اصلی این چالش سرگرمیه.

پ.ن: ۲۳ مرداد ماه هم روز چپ دستاست و به مناسبت همین روز هم این چالش رو خواستم برگزار کنم. 

پ.ن: از اونجایی که می‌دونم حتما حتما باید اسم بدم که بقیه شرکت بکنن از کاربران زیر دعوت می‌کنم از آقایان و خانم‌ها:

امیرحسین (کدنویس، پسر آبی سابق) - zary - ایکاروس - علیرضا آهنی - نقل بلاگ - جسی بلومن - آبان - زیکلای - آقای سر به راه - ملوچک - Faezeh - prime - عینک - حسین (حسین نوشته‌ها) - سُولْوِیْگ 🌻 - زنگ انشا - شهرزاد ^-^ - ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪ - Me ^_^ - فاطمه (وبلاگی از آن خود) - علیرضا گلرنگیان - فاطمه الف - آسمانم - هیوا - یاسمن گلی - محمد حسین (هنرنامه سابق) - ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ -  Nar xes - گاوگیجه درونی

و خب شمایی که اینجا رو می‌خونی و احتمالا به خودت نمی‌گیری هم از طرف من دعوت به این چالش هستی 

 


 

شرکت کنندگان:

حسین نوشته‌ها - zary - علیرضا گلرنگیان - سین - فاطمه الف - سوکورو - شاید طلوع خورشید - خاطرات یک عدد الکی شاد - یادداشت های یک جادوگر - ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ -

دستخط هاتون رو داخل وبلاگتون بذارین یکم بخندیم 😁

عیییییننننننن کلاس اولی هاست

حتی بد تر =)))))

پاسخ امیر + :
همچین بد هم نشد حالا :)

حاضری ما رو بزن حاجی.

پاسخ امیر + :

ممنون

ممنون از دعوت، چشم :))

پاسخ امیر + :
خواهش می‌کنم

هی 

من فکر میکردم شما کلا دیگه فعالیتی نمیکنید که ستاره‌اتون روشن نمیشه

پاسخ امیر + :
بله دوباره برگشتم به عرصه وبلاگ‌نویسی چون نیاز داشتم که یک جایی بنویسم ...

خودتون شرکت نمیکنید؟:دی

پاسخ امیر + :
چرا من هم شرکت می‌کنم :)

سلام

به نظرم جالب اومد برا همین بدون دعوت شرکت کردم:)

چالش دستخط

پاسخ امیر + :
سلام


خیلی خیلی ممنون که شرکت کردین :)

حتما شرکت میکنم :)

پاسخ امیر + :
ممنونم

سلام مرسی از دعوتت :)) 

حتما شرکت می کنم :))

پاسخ امیر + :
سلام


ممنونم 

من خوندم و به خودم هم گرفتم! :))

پاسخ امیر + :
:)

خوب کاری کردین 

داشتم فکر میکردم این وب شاید طلوع خورشید کیه چه اسمه قشنگه برم ببینم 😅

جدی حواسم نبود خخخ

بازم ممنون بابت دعوت و خب منتظر خط  فرد ایجاد کننده چالش هم هستیم بله :) 

پاسخ امیر + :
😂😂

من برعکس فکر می‌کردم. فکر می‌کردم وقتی با اسم کاربری‌تون دعوتتون می‌کنم متوجه نشین :)))

خواهش می‌کنم.
منم به زودی می‌نویسم.

ممنون از دعوت! :)

اگر بتونم شرکت می‌کنم حتما. 

پاسخ امیر + :
ممنونم

سلام 

ممنون بابت دعوت ولی باورتون می‌شه این حس کمال گرایی افتاده به جونم و نیم ساعته دارم با دست راستم تمرین می‌کنم. خلاصه چالش شما واقعا برای من چالش شده😅

پاسخ امیر + :
سلام

آسون در نظر بگیریدش چون فقط یک چالشه :)

آخ جون چالش بامزه :))

ممنون بابت دعوت و چشم، میذارم. ^__^

پاسخ امیر + :
ممنون از شما

روز چپ دست هااااا  مبارککککککککک😎🌈☀️✨

پاسخ امیر + :
ممنونم :))

تشکر

متاسفم فعلا فراغ خاطری ندارم که دعوت تون رو بپذیرم.

ولی دستخط خودتون کجاست؟ نمیبینمش D-:

 

پاسخ امیر + :

فکر کنم درگیر انتخاب رشته هستین.
متن رو نوشتم فقط کافیه عکس بگیرم اما خب متاسفانه درگیر یک پروژه و کار شدم نتونستم اونطور که باید و شاید وبلاگ بیام 

+ چرا وبلاگتون نیست؟

hhooha.blog.ir/post/چالش-دستخط

 

با عرضمعذرت ولی بعد از مدت ها انجام دادم مرسی از دعوتتون

پاسخ امیر + :
اوووه 

خیلی ممنون :)

چی 0-0 خخ

 

خواهش میکنم از شما ممنون از دعوتتون 

پاسخ امیر + :

هیچی اینکه چالش رو یادتون مونده بود برام جالب بود. 

خواهش می‌کنم :)

اها 

ن من اینو یادم موند چون دو باری دعوتم کردین 

 

سلامت باشید

پاسخ امیر + :
اوهوم متوجه شدم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی