اولین پست

ببینم اولین نفری که می‌تونه بفهمه من اینجام کیه؟ :دی

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

پاسخ امیر + :
تو نباید اولین کامنت دریافتی من باشی 🤐

خوش برگشتین:دی

پاسخ امیر + :

ممنون ولی
چرا ناشناس آخه؟ 🙁


میخواستم سکرت بمونه ولی متاسفانه اولین فالور شدم

پاسخ امیر + :
چرا متأسفانه 

از لیست دنبال کننده‌ها حدس زدم شما باشین 😁

آخ جون سلام.

پاسخ امیر + :
سلام :)

به به قالب قبلی :))))

پاسخ امیر + :
:)))

سلام

خوش برگشتین :))))

خوشحالیم از برگشت‌تون

پاسخ امیر + :
سلام


ممنونم :)

سلام ببخشید با نهایت احترام خواستم بگم چه عکس پس زمینه بدی انتخاب کردین!

پاسخ امیر + :
سلام


این عکس خود قالب بود و از همه جالب تر اینکه حدود ۱ سال و نیم قالب وبلاگ قبلیم بوده و من فکر می‌کردم اون چیزی که دستشه، یک لیوان قهوه است و داره توی هوای سرد «ها» می‌کنه 
تا اینکه یکی گفت اون سیگاره و تمام تصوراتم به هم ریخت 😂
اجازه بدین فکر کنم همون قهوه‌ی داغ هست تا اینکه یک قالب دیگه پیدا بکنم :)

سلام،  امیدوارم اینجا بیشتر بنویسید. 

پاسخ امیر + :
سلام


بیشتر که نه ولی بهتر می‌نویسم قطعا :)

دالیD:

پاسخ امیر + :
دالی بک :)

سلام =)))

 

وای وایییی این قالبهههه.من کلا فراموشش کرده بودم ولی وقتی دیدمش حس کردم دوباره بهمن 99 عه.یعنی اولین باری که من وبتون رو دیدم و خب الانم بهمنه :)

 

این که اون بخار توی هوای سرده یا دود سیگار،باعث نمیشه که تو دستش یه لیوان قهوه وجود نداشته باشه.چون فکر نکنم سیگار رو این مدلی توی دست بگیرن و اینکه انگشتاش بیشتر از اندازه ی یه سیگار از هم باز شدن.پس می تونین امیدوار باشین که یه قهوه ای ،یه جای کار هست :دی

البته زیاد روش حساب نکنین چون ممکنه چایی باشه =)

پاسخ امیر + :
سلام


همه با این قالب خاطره دارن :) واقعا هم قالب قشنگیه. 

والا من تجربه سیگار به دست گرفتن نداشتم و نمی‌دونم اما خب طبق بیان شما همین نتیجه رو می‌گیریم که یک لیوان باشه :)
قهوه زیاد دوست ندارم. اما با توجه به تم رنگی قالب به نظرم بیشتر به قهوه می‌خوره تا چای :) 

خوش برگشتین و اینا! (((((:

پاسخ امیر + :
ممنونم و عجیب از اینکه تغییر اسم دادین :)

هنوز زنده این ؟؟ xddd
 

قالب نوستالژیک امیر+ 

بعد سالها اومدم ببینم چه خبره . خوبی ؟

انشالله قلمت بخوره تو سره ما بلکه ماهم یکم اپدیت کنیم . گُلام پوسید
 

پاسخ امیر + :
بللللللله :)

I'm still amir :)

شما هم یادته این قالب رو پس :دی

مرسی که سر زدی دوست قدیمی. من خوبم ممنون
شما هم امیدوارم حالت خوب باشه :)

اون قلم نبودا. دست بود. دست رو باید می‌ذاشتم روی سرت که دوباره وبلاگ‌نویسی بکنی :)

عه سلام :)

چرا همون ور نمینویسید؟

پاسخ امیر + :
سلام

خوش اومدین
این طرف راحت‌ترم :)

سلام👋🏻

منکه وقتی رفتین نبودم😅 ولی الان فهمیدم و خوشحال شدم برگشتین😁

امیدوارم موندگار باشین🙃🙃🙃

 

:)

پاسخ امیر + :
سلام خوش اومدین :)


شما هم به وبلاگ سر میزنید پس :)
ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی