شب امتحان

می‌گن که برای امتحانات دانشگاه نباید نمره برات ملاک خاصی داشته باشه. برای من من هم نداشت تا اینکه اون روز کذایی امتحان درس «اخلاق حرفه‌ای» رو دادم و متوجه شدم که چیزی به نام «افتادن» هم داریم. 

بعد از اون اتفاق شدیدا از امتحانات می‌ترسم. حتی امتحانات ساده و خب راهکاری ندارم. امتحانات پایان ترم امسال که دیگه ترم آخرم در دانشگاه فرهنگیان هست (امیدوارم که باشه)‌ هم همین حس رو دارم. احساس می‌کنم که دو تا از دروس رو میفتم و یکیش امتحان فرداست. امتحان فردا تشریحی هست و نیازمند اینه که بشینم و برای استاد عزیز انشا بنویسم :دی اما خب استاده هم یک مقدار سخت گیره و ممکنه از این بابت مقداری اذیت بکنه ...

ولی امتحان بعدی که ازش شدیدا ترس دارم، کلا تستی هست و منم دقیقا توی تستی مشکل دارم. مشکلم رو هم میدونم چیه اینکه هر گزینه رو به دقت بررسی می‌کنم و برای همین هر کدوم رو با استدلالی برای خودم گزینه رو درست در نظر می گیرم (که استدلال هم درسته) که اینجا باید گزینه درست تر رو انتخاب بکنم که باز هم برای هر گزینه استدلال درستی انتخاب می‌کنم و بین دو یا چند گزینه مشکوک می‌شم. 

 

خلاصه که نمی‌دونم وضعیت قراره چجوری پیش بره. این تقریبا اولین امتحان جدی‌ای هست که دارم بعد از چند سال به صورت حضوری می‌دم ...

امیدوارم که بخیر بگذره 😌

اساتید محترم در حوزه ی امتحان که تبحر فراوانی در بحث جذاب تقلب دارن در این جور موارد می‌فرمایند که ایشالا خیره:دی

پاسخ امیر + :
تقلب پلن بی هست که اون هم متأسفانه جوابگو نبود امروز :دی

موفق باشی 👍

پاسخ امیر + :
مرسی

سلام.سلام.سلام

امیدوارم نمره ی خیلی عالی ای بگیرید، یک نکته رو بگم شما سعی و تلاش خودتان رو بکنید، ولی این یک امتحانه، با خودتان هی تکرارش کنید:)).

پاسخ امیر + :
سلام


بله این امتحانه ولی دیگه خیلی امتحااااااان بود :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی