روز معلم؟

دیروز یعنی ۱۲ اردیبهشت روز معلم بوده و الان هم در هفته‌ی معلم قرار داریم و می‌خواستم یکم از سختی‌هایی که به چشم دیدم و لمس کردم بگم. اما سکوت می‌کنم. چون نمی‌دونم چی بگم. فقط خطاب به اون دانشجومعلمایی که الان با هزار و یک بدبختی می‌رن مدرسه به عنوان اضافه کار و کلاهی که سرشون رفت و ...

به نظرم روز معلم رو نباید تبریک گفت. چون باعث میشه کلی اعصاب خوردی به ذهنم بیاد. اینکه امسال چه ظلمی بهمون کردن. چه «بیگاری» ای ازمون کشیدن و خیلی‌ها یعنی خیلی از دانشجوهایی که الان دارن به عنوان اضافه کار تدریس می‌کنن، دارن تاوان ترس و حماقت بیجاشون رو می‌دن و من هم نزدیک بود دچار همچین اشتباهی بشم ... 

معلمی خیلی شیرینه. خیلی شغل ایده آلیه. اما واقعا توی این شرایط نمی‌شه. توی این وضعیت، توی این جایگاهی که الان معلما داخلش قرار دارن. باور کنید سخته. باور کنید اون طرف چهره‌ی ساکت و مظلوم معلمی که می‌بینید پر از درد و رنجی هست که کشیده و طی کرده و الان باز هم به جایگاهی نرسیده. نمی‌خواستم سیاه نمایی کنم. اما این سیاه نمایی نیست. واقعیته. واقعیت یک معلم ... 

شاید بعدا بیشتر توضیح بدم که چه اتفاقایی افتاد ...  اما الان ترجیح می‌دم ساکت باشم ...

سلام جناب استاد:)

خواستم بگم معلم گفتین که نباید تبریک گفت 😐

پس شانس آوردین، خب به دید مثبت بهش نگاه کنید.

حرفی ندارم فقط بگم منم این دوران ها رو گذروندم یهو به خودتون می‌آید و می‌بینید سنی گذشته و چی دارید هیچی..! 

 

ولی در آخر بگم که روزتون مبارک آقا امیر :)))

پاسخ امیر + :
سلام 


گذشتن که میگذره اما خب یکسری زخم ها هست که فعلا خوب نشده متأسفانه ....

ممنونم :) 

از وقتی فهمیدم حقوق حراست بیمارستان با حقوق 30 سال سابقه مامانم یکیه دیگه اون ادم نشدم .

پاسخ امیر + :
مزایا رو هم اضافه کنیم فکر کنم فاصله خیلی زیاد بشه :) 

سلااام

معلم جوان

به هر حال روز معلم مبارک :))

واقعا بعضی چیزا غیر از سختی داشتن اعصاب خرد کن هم هست

ایشالا درست میشه

عوضش کنید این وزارت خونه تون را، چیه؟ من سه ماهه منتظرم فقط بخشنامه جذب سرباز معلم بیاد، خوبه نیرو هم کم دارن و چیزی هم نمیخوام میخوام سربازی کنم، وقتی این اینطوره بقیه چیزاش دیگه هیچی

پاسخ امیر + :
سلام 


متشکرم :)

من چجوری عوض کنم؟😂😂
اصلا خیلی وضع داغونیه 

میفهمم کشوری هستیم که اونطور که باید به معلما بها داده نمیشه، ولی من حس میکنم بهترین و تنها کاری که از دست ادم بر میاد از درون تغییر دادن وضعیته. معلمِ خوب بودن شدنیه و اصلا لازمه؛ که شما میتونین.

از روزتون خیلی گذشته و بجاش آرزوی موفقیت میکنم.

پاسخ امیر + :
نمی‌دونم چی جواب بدم. معلم خوب بودن یک حرفه اما بها دادن به معلم یک حرف دیگه 


ممنون از به جا آوردن روز معلم و متشکرم از آرزوتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره وب
«۹ کاذب» یک پست داخل فوتباله که بازیکن به عنوان مهاجم در نوک زمین میاد عقب و به هم‌تیمی‌هاش در پاسکاری و بازیسازی کمک می‌کنه... علت انتخاب؟ شاید به این دلیل که اسم دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسید :دی